Лютий 2024

 01.02.2024

Вихователь: Яна ЛУЦЬ 

Мандрівка до зимового лісу. Тварини взимку


Гра «Знайди правильну відповідь» (Тварини зимою)


Вихователь: Юлія КРАВЧУК 

Пернатий світ взимку. Зимуючі птахи.


 Досвід «Смаколики для птахів»


02.02.2024

Вихователь: Юлія КРАВЧУК 

Екопростір розвитку дитини (природа) «Як зимують лісові звірі»


Гра «Чим можна і чим не можна підгодовувати птахів зимою»


Дикі тварини. Сліди тварин.


Вихователь: Яна ЛУЦЬ 

Інтегроване заняття «Годівничка для пташок»


Дидактична гра «Хто що їсть?»


Допоможемо птахам зимувати


Консультація для батьків «Вчимося спостерігати за природою»


05.02.2024

Вихователь: Яна ЛУЦЬ 

Комунікативний розвиток «Ось який я»


 «Частини тіла – обличчя» 


 Руханка «Ми чудові»


Поради батькам «6 фраз, які роблять дітей щасливими


Вихователь: Юлія КРАВЧУК 

  Екопростір розвитку дитини (соціум) «Я- дитинка вміла, гарна, ніжна, мила»


Розвиваюче відео «Дружба – найдорожчий скарб»


Корисні підказки. Який друг справжній?



У країні маленьких чоловічків. Пошуково-дослідницька діяльність.



06.02.2024

Вихователь: Юлія КРАВЧУК 

"Який я, моє тіло?"



Руханка «Будь здоровий»



Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі «Зима чарівниця»



Вихователь: Яна ЛУЦЬ 

Художньо-продуктівне образотворення (Нетрадиційне малювання) «Намалюю я собі»


Руханка «Я і ти»


Поради батькам «Дистанційне навчання дошкільнят»



08.02.2024

Вихователь Юлія КРАВЧУК 

Заняття «Ми – схожі, ми – різні»


 «Дружба – найцінніший скарб»


 Руханка «Я танцюю»


Консультація батькам «Як навчити дитину знайомитися та знаходити друзів»


Вихователь Яна ЛУЦЬ 

Заняття з валеології «Здоров'я бережемо»


Заняття «Країна хлопчиків та дівчаток»


Консультація для батьків "Спостерігаємо разом з дитиною"


Пошуково - дослідницька діяльність "Досліджуємо властивості паперу"



09.02 2024
Вихователь: Яна ЛУЦЬ 

 Мити рук не забувай і хвороби відганяй

 Гра «Що в мене є?»


Мультфільм «Я вмиватись вранці буду»


Конструювання «Іграшка – анти стрес»



Вихователь: Юлія КРАВЧУК 

 «Я-хлопчик, я – дівчинка»


«Корисна та шкідлива їжа»


Дидактична гра «Добрі та погані вчинки»


12.02.2024
Вихователь Юлія КРАВЧУК
Художньо – продуктивне образотворення (аплікація): «Рибки в акваріумі»

Тварини з куточку живої природи

Поради батькам під час війни - практичні поради, які допоможуть вам втриматись


Вихователь Яна ЛУЦЬ

Екопростір розвитку дитини (Природа) «Мешканці куточка природи»


Куточок живої природи


Дидактична гра "Зима - добре, Зима - погано"


Поради батькам "Світ дитячих мрій"


13.02.2024
Вихователь Яна ЛУЦЬ
Природний куточок в дитячому садку


Пальчикова гра "Зайчик -хитрячок"


"Щасливі діти...хто вони?" консультація для батьків

15.02.2024

Вихователь Юлія КРАВЧУК

Гра – ЗАВМРИ


Дидактична гра "Чого не стало?". Зима.



Вихователь Юлія КРАВЧУК

КУТОЧОК ПРИРОДИ : РОСЛИНИ ТА МЕШКАНЦІ


Спостереження за поведінкою та процесом життєдіяльності ссавців у куточку живої природи


Пальчикова гра "Павучок"

16.02.2024

Вихователь Юлія КРАВЧУК

Куточок живої природи


Зимова прогулянка. Правила безпечної поведінки


Яна ЛУЦЬ

Спостереження за рибками в акваріумі


Художньо-продуктивне образотворення (Аплікація) «Зайчик»


Коуч для батьків. Які питання потрібно ставити дітям, цікавлячись їхнім життям?


19.02.2024

Яна ЛУЦЬ

Уроки тітоньки Сови «Жива природа»


Юлія КРАВЧУК



Художньо-продуктивне образотворення (малювання) "Україна моя єдина"


Дидактична гра «Україна - ненька»


Консультація для батьків:“Роль сім’ї у національно-патріотичному вихованні дітей дошкільного віку



20.02.2024

Юлія КРАВЧУК

Україна - моя Батьківщина.


Розповідь про Україну


Загадки про Україну


Дидактична гра "Україна: так чи ні?"


Консультація «Що малює ваша дитина?»


Яна ЛУЦЬ

Комунікативний розвиток «Україна-моя Батьківщина!»


Дидактична гра «Україна яка?»


Дітям про Україну. Державна і народна символіка.


Пальчикова гра "Моя країна - Україна".


21.02.2024

Яна ЛУЦЬ

Відео-заняття «Пізнаємо Україну разом»


Дітям про війну в Україні


22.02.2024

Юлія КРАВЧУК

Мнемотехніка. Вірш М. Познанської "Про нашу Україну"


Художньо-продуктивне образотворення (Ліплення) «Колосок»


Консультація для батьків "Домашні обов'язки дитини"


Яна ЛУЦЬ

Найдорожча у світі Україна


Віртуальна подорож Україною.


Конструювання. Пшеничне поле


Дидактична гра «Яка Україна?»


23.02.24

Яна ЛУЦЬ

Мій рідний край


Літературне образотворення. Вивчення вірша "Україна-рідний край"


Дидактична гра з українознавства «Що зайве? Державні та народні символи України»


Юлія КРАВЧУК

Наша Батьківщина - Україна!


Конструювання з лего,кубиків та олівців "Прапор України"


Дидактична гра "Українська мова яка?"


26.02.2024

Юлія КРАВЧУК

Відео екскурсія Вінницею


Екопростір розвитку дитини "Моє рідне місто"


Від доброго слова людина здорова"


Дидактична гра "Вгадай емоцію"


Яна ЛУЦЬ

КАЗКА ПРО ТЕ ,ЯК ХЛОПЧИК СТЕПАНКО ЗДОРОВ'Я ШУКАВ.


Корисні та шкідливі звички. Памятка для батьків


27.02.2024

Яна ЛУЦЬ

Комунікативний розвиток "Вінниця - моє рідне місто". 


Руханка "МОЄ МІСТО".



Коментарі